Subject: Küsimused teabenõude täitmise kohta
From: "Liina Pettai" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 10:05:56 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime saada nõu kahes küsimuses, mis puudutab isikuandmete väljastamist.

1.	Vallavalitsusel oli kirjavahetus õiguskantsleriga ühe lapse
tugiisiku vajaduse teemal. Nüüd soovivad selle lapse vanemad, et
väljastaksime neile kirjad, mida oleme  õiguskantslerile saatnud. Kas
vallavalitsusel on õigus neid välja anda? Kas lapsevanemad peavad
põhjendama, miks nad vajavad nimetatud dokumente?
2.	Vallakodanik küsib teabenõude korras dokumente, millega on alates
01.01.2023 kuni 13.03.2024 määratud ja makstud Valga Vallavalitsuse
teenistujatele ja hallatavate asutuste töötajatele lisatasusid ja hüvitisi
(sh lahkumishüvitised). Selge on, et teenistujate kohta me need dokumendid
väljastame, kuid allasutuste töötajate kohta ei väljastaks nimeliselt neid
dokumente, vaid teeksime koondi väljamakstud summadest. Kas see on
korrektne?

Lugupidamisega

Liina Pettai

kantselei juhtivsekretär

Valga Vallavalitsus

766 9910, 5300 9085

[email-masked]